2011. május 25., szerda

Overlock varrógép AEG 320 ÚJSZERŰ garanciával REST

Overlock varrógép AEG 320 ÚJSZERŰ pihenés GARANCIA:
AEG 320 overlock


Az overlock varrógép nagyon jó állapotban. Vettem csak tavaly, sőt vadonatúj és szintén elégedett a gép, de mivel én ritkán használom, és nem annyi helyet, ajánlom ismét. Új ár 349 €. Ez volt vásárolt 2010/06/30, vagyis több mint egy éve maradt garancia a gyártótól! A számlát, persze én raktam.

Mint mondtam, én nem használtam a gépet szinte. Ő volt mindig védeni a mellékelt porvédő, stb, és megállt egy nem dohányzó és kisállat-mentes háztartás.

Persze, minden rendben!

Vannak még rengeteg tartozék:

* Cover
* Használati utasítás angol és dt.
* További tűk
* Csavarhúzó
* Csipeszek
* Varrógép olaj
* Tisztító kefe
* Kulcs
* Helyettesítés Blade

A gép a berlini Prenzlauer Berg és tegyen intézkedéseket, hogy látogassa meg, mint, megpróbálja felvenni után természetesen a sikeres ajánlat
Itt vannak a gyártó a termék leírása
AEG 320 overlock

Varrni, vágott és illessze össze egyetlen művelettel.
Ez csak akkor használja a serger. Szakmai varratok a ruhán.

Jellemzők:

* A 2-3-4 szál és 2 tű
* 5 öltés és 9 varratot
* A fonal elválasztó: azaz lehet tűzött 2 téma
* Differenciál feed
* Távtartók
* Állítható öltésszélességet
* Trimmer
* Container hulladékból vagy Vario-varrás
* Hengerelt széle varrva
* Nähfußdruckregler
* Mellékelt tartozékok
* Tartozékok rekesz

Technikai adatok:

* Tápfeszültség: 230 V, 50/60 Hz
* Áramfogyasztás: 105 W (összesen)
* Motor: 90 Watt
* Munkahely világítás: 15 W (körte alakú lámpa, menet E14, max.15 Watt)
* Varró sebesség max. 1300 SPM
Ár: 195 Ft